Regulamin
Agnus24 sp. z o.o.
Regulamin Sprzedaży / Ogólne Warunki Sprzedaży dla umów zawieranych na odległość
§1 Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez sklep internetowy www.agnus24.net.pl będący własnością firmy Agnus24 sp. z o.o. o Kapitale Zakładowym 5 000,00 PLN z siedzibą: ul. Białostocka 9, 03-741 Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego (Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego) pod numerem KRS: 0000809374 NIP: 1133005385, REGON: 38465517200000, e-mail: sklep@agnus24.net.pl, nr telefonu: +48 660 535 565 – Dział Handlowy. Magazyn centralny wraz ze sklepem stacjonarnym jest zlokalizowany przy
ul. Bukowieckiej 92, magazyn nr 10 w Warszawie (03-893).
2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie
w sklepie internetowym www.agnus24.net.pl , zwanym dalej Klientem, a firmą Agnus24 sp. z o.o., zwanym dalej Sprzedawcą.
3. Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, nie zarejestrowana bądź zarejestrowana w sklepie internetowym www.agnus24.net.pl.
4. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
5. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez www.agnus24.net.pl jest obowiązany zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu.
6. Przepisy dotyczące konsumenta dotyczące prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na konsumenta i umów o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz reklamacji stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta).
7. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§2 Przedmiot Sprzedaży
1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie WWW sklepu internetowego www.agnus24.net.pl.
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.agnus24.net.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Ceny wszystkich towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
4. Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych
w sklepie internetowym www.agnus24.net.pl. Jednocześnie możliwe jest indywidualne dostosowanie ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
§3 Realizacja zamówienia
1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). W tym celu można dokonać rejestracji konta użytkowania i dokonać akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się
z Polityką Prywatności .
2. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
3. Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
4. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, z wyłączeniem danych, które są niezbędne do realizacji zamówienia umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Bezpośrednio przed złożeniem przez konsumenta zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego www.agnus24.net.pl Sprzedający w sposób jasny, zrozumiały i widoczny udostępni informacje o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1, 5, 16 i 17 ustawy o Prawach Konsumenta.
6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym będzie oznaczało, że Kupujący zapoznał się i rozumie informacje, o których mowa w ust. 5.
7. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedawcy, Sprzedawca niezwłocznie prześle na adres poczty e-mail Kupującego potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży, najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy, informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o Prawach Konsumenta, chyba że Sprzedawca dostarczył konsumentowi te informacje na trwałym nośniku (e-mailem) przed zawarciem umowy. Jeżeli właściwości techniczne użytego środka porozumiewania się na odległość ograniczają rozmiar możliwych do przekazania informacji lub czas na ich przedstawienie, przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi przed zawarciem umowy co najmniej informacje dotyczące głównych cech świadczenia przedsiębiorcy, oznaczenia przedsiębiorcy, łącznej ceny lub wynagrodzenia, prawa odstąpienia od umowy, czasu trwania umowy, a w przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony – sposobu i przesłanek jej wypowiedzenia, z wyjątkiem wzoru formularza odstąpienia.
8. W celu zakupu produktów w sklepie www.agnus24.net.pl należy:
kliknąć wybrany produkt, który zostanie dodany do koszyka,
podać dane adresowe, na które zostanie nadana przesyłka z zamówionymi produktami,
określić sposób płatności i sposób przesyłki,
dokonać zamówienia.
9. Firma wystawia paragony oraz faktury VAT. Aby otrzymać żądany rodzaj rachunku należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia.
10. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego.
11. Warunkiem zawarcia umowy jest oznaczenie przed zawarciem umowy w odpowiednio przygotowanym miejscu na stronie sklepu internetowego tzw. checkboxa obejmującego zgodę na treść i obowiązywanie Regulaminu oraz obejmującego oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności Sklepu internetowego. Zarówno Regulamin Sklepu internetowego jak i Polityka Prywatności są dostępne na stronie internetowej Sklepu internetowego.
12. Sklep internetowy korzysta z certyfikatów SSL celem utrzymania bezpieczeństwa połączenia podczas zakupów i opłat oraz bezpieczeństwa danych Klientów.
13. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową przedsiębiorca ma obowiązek uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na każdą dodatkową płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy.
§4 Płatności
1. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, również w formie przedpłaty;
za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera;
gotówką, kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze osobistym w magazynie sklepu;
za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych udostępnionych przez Sprzedawcę; Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności elektronicznych;
2. Kupujący jest zobowiązany do oznaczenia sposobu dokonania płatności przed złożeniem zamówienia w sposób oznaczony w sklepie internetowym Sprzedawcy.
3. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca i kwota jednorazowego zamówienia przekracza kwotę 15.000zł, płatność następuje wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy zgodnie z art.19 ustawy Prawo Przedsiębiorców.
4. Na początku składania zamówienia na stronie internetowego sklepu, w razie wystąpienia jakichkolwiek ograniczeń dotyczących akceptowanych sposobów płatności Sprzedawca umieści jasną i czytelną informację w tym zakresie.
§5 Dostawy
1. Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym www.agnus24.net.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą Klienta za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej. Klient może także odebrać towar w magazynie stacjonarnym.
3. Koszty związane z dostawą pokrywa Klient.
4. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia.
5. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w zamówieniu.
6. Termin realizacji sprzedaży wynosi do 5 dni roboczych. W uzasadnionych sytuacjach może nastąpić dłuższy okres realizacji sprzedaży o czym każdorazowo Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
§ 6 Opinie o sklepie internetowym
1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.
2. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
3. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
4. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
§7 Prawo do odstąpienia od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie towaru (wydania). To samo dotyczy gdy wydanie towaru następuje na rzecz wskazanej przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów; 2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zaleca się wysłać listem poleconym na adres: ul. Bukowiecka 92, lok. nr 10; 03-893 Warszawa.
2. Wykonanie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest także za pomocą formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
3. Termin 14–sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
zawartej w drodze aukcji publicznej;
o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
5. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
6. Uprawnienia i obowiązki określone w pkt. 1-5 Paragrafu 6 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art.2 ust.1 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta( Dz.U.2014r., poz.827).
7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru według cenników obowiązujących na dany dzień u danego Operatora. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§8 Reklamacje
1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Ustawie z dnia 30 maja 2014r. Prawach Konsumenta (Dz.U.2014.827) oraz Kodeksie Cywilnym, Klient ma prawo złożenia reklamacji za zakupiony drogą elektroniczną towar w terminie 14 dni od dnia zakupu (wydania rzeczy kupującemu).
2. Sklep informuje, że procedura przyjmowania i rozpatrywania reklamacji odbywa się w trybie i w sposób określony we wskazanych powyżej aktach prawnych, w szczególności na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana (towar) Jest niezgodna z umową w chwili jego dostarczenia oraz przez czas wskazany w ustawie o Prawach Konsumenta.
4. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową, należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres mailowy sklep@agnus24.net.pl oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: ul. Bukowiecka 92, magazyn nr 10; 03-893 Warszawa.
5. Reklamowany towar należy dostarczyć do magazynu Sprzedającego będącego miejscem zakupu towaru.
6. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). W celu przyspieszenia i ułatwienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie także informacji o numerze zamówienia oraz jego dacie.
7. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
8. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób, przy czym powinno to nastąpić na papierze lub innym trwałym nośniku.
9. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558§1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Przedmiotowe wyłączenie odpowiedzialności nie dotyczy Konsumenta oraz przedsiębiorcy o którym mowa w § 1 pkt.6 niniejszego regulaminu.
10. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta nie będącego Konsumentem zostaje ograniczona wyłącznie do rzeczywistych szkód poniesionych przez Klienta w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Sprzedawcę, przy czym Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w wysokości nie większej niż wartość zamówienia złożonego przez Klienta.
11. Jeżeli towar jest niezgodny z umową konsument może żądać w pierwszym rzędzie wymiany bądź naprawy.
12. W ramach składania reklamacji Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
13. Sprzedawca dokonuje naprawy bądź wymiany w terminie 14 dni od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności towaru z umową.
14. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
15. W razie gdy Sprzedawca odmówi naprawy bądź wymiany towaru bądź gdy nie naprawił lub wymienił towaru w terminie o którym mowa w pkt. 13 bądź gdy Sprzedawca nie wymienił lub nie naprawił towaru na skutek braku odebrania towaru udostępnionego przez Konsumenta Konsument może zażądać obniżenia ceny za towar lub odstąpić od umowy. To samo dotyczy przypadku gdy pomimo prób naprawy bądź wymiany towaru dalej wykazuje niezgodność z umową bądź gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, że uzasadnia odstąpienie bądź obniżenie ceny bez skorzystania z roszczenia o wymianę bądź naprawę towaru albo gdy z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w terminie, o którym mowa w pkt. 13 lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
16. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
17. W razie gdy konkretna cecha towaru odbiega od jego zgodności z umową według kryteriów wskazanych w art. 43b ust.1 i 2 ustawy o prawach konsumenta Sprzedawca w sposób wyraźny wskaże to w sklepie internetowym i nabycie takiego towaru będzie zależało od szczegółowego określenia przez sprzedawcę niezgodności z umową oraz zaznaczeniem odpowiedniego checkboxa, że Konsument akceptuje towar pomimo wskazanej niezgodności z umową.
§9 Ochrona prywatności
1. Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), niezbędne dla procesu realizacji zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane w żaden sposób zewnętrznym osobom oraz firmom, z wyłączeniem sytuacji, o których mowa w pkt. 3 poniżej.
2. Administratorem danych osobowych Klienta jest firma Agnus24 sp. z o.o. z siedzibą: ul. Białostocka 9, 03-741 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000809374, NIP: 1133005385, REGON: 38465517200000.
3. Cele i czas przetwarzania – dane Klienta będą przetwarzane w celu:
a) Zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez czas trwania umowy i do czasu upływu terminów do dochodzenia roszczeń;
b) Rozpatrywania reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji;
c) Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności, do czasu prawomocnego zakończenia postępowań w tym postępowania egzekucyjnego;
d) Archiwizowania dokumentów rozliczeniowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
4. Odbiorcy danych – dane Klienta mogą być przekazywane odbiorcom, tj.:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
b) podmiotom umożliwiającym Prowadzącemu Sklep dokonywanie zdalnych operacji płatniczych;
c) bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
d) organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
e) podmiotom wspierającym Prowadzącego Sklep w prowadzonej działalności na zlecenie Prowadzącego Sklep, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym działalność Prowadzącego Sklep.
5. Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych – Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umów, rozliczenia prowadzonej działalności, udzielenia odpowiedzi na kierowane wnioski, rozpatrzenia skarg i reklamacji. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
6. Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany – dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać Klienta.
7. Materiały reklamowe mogą być wysyłane wyłącznie po wyrażeniu zgody klienta i dotyczą wyłącznie oferty sklepu internetowego www.agnus24.net.pl.
8. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty.
§10 Postanowienia ogólne
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian Regulaminu, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.
3. Rozstrzyganie sporów:
a) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zostają poddane sądom właściwym z godnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
b) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.